maanantai 18. lokakuuta 2010

Pühapäevasõitjana rallisõitjate maal

Esmalt komplimendid reifendirekt.de Soome harule http://www.rengas-online.com/, nende käest tellitud talvekummid saabusid täpselt täna hommikul nagu lubatud. Aga just sellega seoses oli naljakas seik, mis pani mind jälle ennast pühapäevasõitjana tundma. Meie maja juurde toob suure tee pealt käänuline metsateeka 200 meetrit pikk. Kui kuller helistas, et ta nüüd tuleb, siis ma parkisin veel oma auto ringi, et tal oleks kus ringi pöörata. Nagu selgus asjatult. Poiss laadis kummid maha, võttis allkirja ja TAGURDAS oma veoauto läbi metsa teele tagasi. Ma olin pahviks löödud. Muidugi oskan ma ise ka autoga tagurdada, aga sellist kolgata teed ma küll ette ei võtaks kui vähegi korralik ümberpööramisvõimalus olemas on.
Natume eluolust ka. Öö otsa sadas vihma ja väljas on 3 kraadi sooja. Lumi on peaaegu täiesti ära sulanud. Kruusatee peal on veel midagi jääsarnast. Sõnaga ei tohiks kummivahetusse jõudmine liiga keerukas olla. Tuleb ainult aeg kokku leppida ja pangast raha kätte saada - viimased pole ikka veel suutnud Teisele Poolele pangakaarti toimetada, mis raskendab mõnevõrra finantsidele ligi saamist. Aga eks need asjaajamised võtavad ikka veidi aega.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti